Tosielämän diili

HappyOrNot

Hymiöt yritysten tuulikaapeissa.

Paras palvelutaso saavutetaan asiakkaita kuuntelemalla. Mutta koska parasta palvelu on nopeaa palvelua, palautteenanto koetaan usein ylimääräiseksi asiaksi jonka voi helposti ohittaa. Happy Or Notin palautteenantoautomaatti kerää mielipiteitä yksinkertaisin symbolein. Yksi napinpainallus voi riittää muutokseen.

Kuuntele Radio Novan haastattelu:

Tosielämän diili

Suomalainen yritysmaailma on kokenut viime aikoina monia suuria mullistuksia. Vanhat käsitykset ovat kaatuneet rytisten, kun suuryritysten linjoja on vedetty uusiksi.

Mutta vanhan raunioista versoo nopeasti uutta.

Kotimaista yrityskarttaa piirtävät uudelleen ihmiset joilla on kannuksia, unelmia, ideoita ja ennen kaikkea tahtoa tehdä niistä totta. Samalla he tulevat luoneeksi vientituotteita ja työpaikkoja: siten he auttavat myös toisia toteuttamaan haaveitaan.

Kaikki tämä vaatii rohkeutta ja sisua. Menestys ei tule ilman riskejä, eikä kehitystä tapahdu ilman epäonnistumisia.

Uskallatko heittäytyä kohtalonhyppyyn?