Tosielämän diili

Kiosked

Nettikuvat ja -videot kioskiksi

Internet täyttyy ärsyttävistä mainoksista. Samaan aikaan mainostulot vähenevät eri medioissa. Seuraa lisää ärsyttäviä mainoksia, jotka vieraannuttavat käyttäjää, eivät koukuta käymään sivuilla.

Kiosked syntyi kääntämään tilanteen päälaelleen. Palvelu luo nettisisällön kuluttajalle mahdollisuuden ostaa näkemänsä tuotteen silloin kun impulssi siihen syntyy, eli useimmiten kuvaa tai videota katsoessa.

Laajasti maailmalla huomioitu palvelu leviää huippubrändien käytössä nopeasti.

Kiosked esitellään Huomenta Suomessa MTV3-kanavalla 30.10. klo 6.40 ja klo 8.50.

Kuuntele Radio Novan haastattelu:

Tosielämän diili

Suomalainen yritysmaailma on kokenut viime aikoina monia suuria mullistuksia. Vanhat käsitykset ovat kaatuneet rytisten, kun suuryritysten linjoja on vedetty uusiksi.

Mutta vanhan raunioista versoo nopeasti uutta.

Kotimaista yrityskarttaa piirtävät uudelleen ihmiset joilla on kannuksia, unelmia, ideoita ja ennen kaikkea tahtoa tehdä niistä totta. Samalla he tulevat luoneeksi vientituotteita ja työpaikkoja: siten he auttavat myös toisia toteuttamaan haaveitaan.

Kaikki tämä vaatii rohkeutta ja sisua. Menestys ei tule ilman riskejä, eikä kehitystä tapahdu ilman epäonnistumisia.

Uskallatko heittäytyä kohtalonhyppyyn?